My Australian adventure!

Aaaah nog maar 1 weekje!

Lieve allemaal,

Het komt nu echt zo dichtbij!! Over precies één week zit ik gewoon in het vliegtuig op weg naar een nieuw avontuur. Na maandenlange voorbereiding is het eindelijk zover, ik ga naar BRISBANE!! 6 november vlieg ik om 22.00 uur 's avonds vanaf Schiphol met een tussenlanding in Dubai. Op weg naar een geweldig gezin met twee kindjes, twee jongetjes van 3.5 en 2 jaar oud. Ze heten Matthew en Benjamin, maar ik mag gelukkig al Mattie en Bennie zeggen:) Ik kom in Clontarf te wonen, dit is een plaatsje in Brisbane zo'n 30 minuutjes van het centrum. Maar don't worry ik krijg een eigen autootje, dus ik kan overal naartoe touren! Ik heb er echt onwijs veel zin in en praat nu dagelijks met mijn host mama Sare over vanalles en nog wat. Zo heeft ze net met haar man Mark een 10-daagse reis geboekt naar Fraser Island begin volgend jaar en ik mag mee!! Ze noemt het een droomeiland en als je het googled snap je wel waarom.
Ik ben zes maanden au-pair bij dit gezin en daarna wil ik doorreizen naar Sydney en Melbourne en misschien nog naar Nieuw-Zeeland. Al met al ben ik denk ik ongeveer 8 maanden weg! Sorry papa en mama:) (die vinden zes maanden al te lang)

Nou mijn laatste weekje in het kille, koude Holland. Ik ga langzaam mijn spullen bij elkaar zoeken en mijn koffer inpakken. Ik mag 30 kg mee dus ik hoop dat dat gaat lukken! Nog snel wat extra zomerkleren gekocht, cadeautjes voor mijn host famlily en de belangrijke dingen, zoals een wereldstekker en een e-reader. Na maanden geen boek te hebben gelezen, kan ik me nu 23 uur vermaken met dit ding:)

De laatste dagen ga ik nog even genieten van mijn vrienden en familie en dan komt het afscheid eraan, hier zie ik toch wel een beetje tegenop.. Maar ik ga het daar fantastisch krijgen dat weet ik zeker en dat zullen jullie allemaal lezen en zien op dit blog!

Nou lieve vrienden en familie, ik hou jullie op de hoogte van mijn avontuur daar down under!